Badania opinii i satysfakcji klientów

Badanie polega na ustaleniu i zestawieniu informacji o klientach. Poznajemy zachowanie jakim się charakteryzują, jakie posiadają zwyczaje zakupowe i oczekiwania. Badamy opinie klientów o firmie, marce lub przeprowadzonej kampanii promocyjnej. Dowiadujemy się co sądzą o produktach i usługach, z których korzystają na co dzień bądź okazyjnie. Możemy poznać mniej lub bardziej szczegółowe informacje, stosując odpowiednio dobrane techniki realizacji. Anonimowo przeprowadzone badanie pozwala poznaniu sytuacji materialnej respondentów oraz wielkości środków jakie są w stanie przeznaczyć na dane produkty i usługi.

Wszelkie zdobyte informacje pomogą ustalić poziom satysfakcji klientów, dowiedzieć się czy są zadowoleni z obecnych firm, produktów i usług. Możemy również poznać obecne przywiązanie klientów do marki, z której korzystają. Ocenić ich skłonność do zmian oraz propozycje na jakie są otwarci.

Po przeprowadzonym badaniu opinii i satysfakcji, pozyskana wiedza pozwoli zrozumieć potrzeby klientów oraz spełnić ich oczekiwania.